Loving You-dvd tai vhs

Elvis-tuotteiden ostoilmoituksia

Valvoja: jusu78

Loving You-dvd tai vhs

ViestiKirjoittaja taujok » 31.10.2009 14:27

Ostaisin Loving you-leffan joko DVD tai VHS- muodossa. kuitenkin niin, että suomenkielinen tekstitys löytyisi. Jos jollakin on, ja haluaa myydä, voitte ottaa yhteyttä lähettämällä Yv:tä tai suoraan mun sähköpostiini
jukka.syrjala@phpoint.fi
taujok

Re: Loving You-dvd tai vhs

ViestiKirjoittaja marko » 31.10.2009 16:02

Voi olla että olen väärässä, mut mun mielestä tota ei ole ainakaan dvd:nä julkaistu suomeksi tekstitettynä. En muista oliko vhs:lläkään aikanaan tekstitystä lainkaan..
marko

ViestiKirjoittaja nkj » 31.10.2009 19:45

Ei ole suomi-teksteillä julkaistu ei. R2-aluekoodattuna kylläkin.
Clambake, gonna have a clambake.
nkj

ViestiKirjoittaja Make » 31.10.2009 21:16

VHS:nä on julkaistu Suomi-teksteillä, mutta löytäminen voi olla jokseenkin haasteellista. Huutonetistä ehkä voi löytyä. Itse vuokrasin leffan aikoinaan 20 vuotta sitten. Vasta myöhemmin itselle valkeni, että jostain käsittämättömästä syystä suomalaisesta julkaisusta oli leikattu pois kokonaan hautausmaa-kohtaus, josta selviää Deke Riversin nimen alkuperä. Mitään järjellistä syytä kohtauksen poistamiselle on vaikea keksiä.
"I've learned very early in life, without a song, the day would never end. Without a song, a man ain't got a friend. Without a song, the road would never bend, without a song. So I'll keep on singing the song."
Make

ViestiKirjoittaja Pasi » 01.11.2009 16:18

Onko tästä muuten vieläkään olemassa laajakuvaversiota? Itselläni tuo devu versio on 4:3. Erikoinen väliinputoaja tämä leffa muutenkin 50-luvun leffoista. Ei esimerkiksi ole ikinä esitetty Suomen televisiossa. Siinähän ne tekstityksetkin tulisi kaupan päälle.
"Parker was the most overrated person in the history of show-business. The Colonel went to his grave believing he had pulled off some carny trick, when what he had actually done was sell genius short for 23 years." Dave Marsh
Pasi

ViestiKirjoittaja taujok » 01.11.2009 17:58

Pasi kirjoitti:Onko tästä muuten vieläkään olemassa laajakuvaversiota? Itselläni tuo devu versio on 4:3. Erikoinen väliinputoaja tämä leffa muutenkin 50-luvun leffoista. Ei esimerkiksi ole ikinä esitetty Suomen televisiossa. Siinähän ne tekstityksetkin tulisi kaupan päälle.

Silläpä tuota kyselenkin, mutta taidan pyytää mahdottomia. Täytyy ostaa sitten vain tuo tekstitön versio, niitä kyllä riittää markkinoilla.
taujok

ViestiKirjoittaja Petri » 01.11.2009 22:37

USA:ssa ja Kanadassa julkaistiin vuonna 2001 DVD, joka on loistavasti uudelleenmasteroitu! Ääni on upeana stereona ja kuvasuhde on 16:9 laajakuva. Jostain syystä NBC Home Video ei myy sitä enää... NBC:hän osti Loving Youn videomyynti oikeudet. En tiedä ollenkaan, kuinka pitkäsi aikaa. Extrana DVD:llä on NBC Stars Remembers Elvis: Jay Leno, Martin Sheen, Carson Daly and more!.

Kyseessä on tietenkin aluekoodin 1 levy.

Itselläni olisi ylimääräinen avaamattomissa muoveissa oleva kappale myytävänä!
As Elvis said: "Take Care of Business".
Petri

ViestiKirjoittaja taujok » 02.11.2009 08:17

Petri kirjoitti:USA:ssa ja Kanadassa julkaistiin vuonna 2001 DVD, joka on loistavasti uudelleenmasteroitu! Ääni on upeana stereona ja kuvasuhde on 16:9 laajakuva. Jostain syystä NBC Home Video ei myy sitä enää... NBC:hän osti Loving Youn videomyynti oikeudet. En tiedä ollenkaan, kuinka pitkäsi aikaa. Extrana DVD:llä on NBC Stars Remembers Elvis: Jay Leno, Martin Sheen, Carson Daly and more!.

Kyseessä on tietenkin aluekoodin 1 levy.

Itselläni olisi ylimääräinen avaamattomissa muoveissa oleva kappale myytävänä!

Tuossa on vaan yksi ongelma, mun DVD-soitttimeni ei hyväksy eikä soita tuota aluekoodi 1 levyä. Muuten olisi aivan kannattava ja hyväkin hankinta.
taujok

ViestiKirjoittaja Petri » 08.11.2009 18:15

Ilmoitusluonteinen tiedote: Olen jo myynyt hallussani olleen DVD:n, joten ei tarvetta enää lähettää viestejä minulle!
Petri

ViestiKirjoittaja Petri » 08.11.2009 18:24

Make kirjoitti:Vasta myöhemmin itselle valkeni, että jostain käsittämättömästä syystä suomalaisesta julkaisusta oli leikattu pois kokonaan hautausmaa-kohtaus, josta selviää Deke Riversin nimen alkuperä. Mitään järjellistä syytä kohtauksen poistamiselle on vaikea keksiä.

Minulla on mielikuva, että oli olemassa sellainen tv-lähetyksiin leikattu versio, josta kyseinen kohta on poistettu. Ja jota sitten mm. Suomessa käytettiin videojulkaisuissa. Muistaakseni luin tästä asiasta Elvis - The Man And the Music lehdestä 90-luvun alkupuolella...
Petri

ViestiKirjoittaja Make » 08.11.2009 18:40

Petri kirjoitti:
Make kirjoitti:Vasta myöhemmin itselle valkeni, että jostain käsittämättömästä syystä suomalaisesta julkaisusta oli leikattu pois kokonaan hautausmaa-kohtaus, josta selviää Deke Riversin nimen alkuperä. Mitään järjellistä syytä kohtauksen poistamiselle on vaikea keksiä.

Minulla on mielikuva, että oli olemassa sellainen tv-lähetyksiin leikattu versio, josta kyseinen kohta on poistettu. Ja jota sitten mm. Suomessa käytettiin videojulkaisuissa. Muistaakseni luin tästä asiasta Elvis - The Man And the Music lehdestä 90-luvun alkupuolella...

Mielenkiintoista. Hauska saada selitys tällekin omituisuudelle. Vaikea todellakaan keksiä mitään muuta järkevää syytä poistoon kuin lyhentää elokuvaa...
"I've learned very early in life, without a song, the day would never end. Without a song, a man ain't got a friend. Without a song, the road would never bend, without a song. So I'll keep on singing the song."
Make

Paluu Ostetaan